Na temat pozycjonowania stron internetowych napisano już wiele, dlatego też nie widzimy sensu, aby pisać kolejny artykuł o tym dlaczego jest to kwestia warta uwagi dla każdego kto chce dotrzeć ze swoją treścią do dużej liczby odbiorców.
W tym artykule powiemy w jaki sposób wybrać firmę, która wykona pozycjonowanie na odpowiednim poziomie.
Pozycjonowanie stron oferty z Łodzi na Allegro?
Jeśli podchodzimy do tematu lokalnego pozycjonowania stron w Łodzi poważnie to musimy unikać ofert podobnych do tych, które są na Allegro. Często możemy tam spotkać oferty sprzedaży samych linków np. „500 wartościowych linków za 100 złotych”. Tego typu oferty są kierowane dla osób, które z wiedzą o pozycjonowaniu zatrzymały się na poziomie sprzed 10 – 15 lat. Obecnie liczy się jakość i odpowiednia strategia, a nie ilość. Pomińmy przy tym fakt, że nie można wygenerować takiej ilości linków, które będą miały wartość w takiej cenie.
2. Agencja SEO? Pozycjonowanie za efekt?
Tutaj podejmę walkę z wiatrakami czyli dobrym marketingiem, który teoretycznie na nikogo nie działa, mimo że dzięki niemu sprzedaż rośnie.
Plusy:
- pozycjonowanie za efekt” jest opłacalne, gdyż nie musi płacić na początku współpracy, a zapłaci dopiero jak zobaczy pozycję.
Minusy:
- Nie liczy się to czy wysokie pozycję fraz zwiększą ruch na stronie – dlatego też często sugerują nam wybór słabszych fraz i większą ilość.
- Brak odpowiedzialności za usługę – jeśli po roku współpracy nie będzie efektów to trudno – przecież nic za to nie zapłaciłem? Tak, naprawdę zapłaciliśmy stratą czasu.
- Beznadziejny warunki umowy – w umowach tego typu jesteśmy związani z firmą na przynajmniej rok, wypowiedzenie umowy oznacza naliczenie dużych kar.
- Uwaga drogo! – taki model biznesowy wymusza zwiększenie ceny za pozycjonowanie.
Duża agencja SEO czy mała firma?
Ze względu na rodzaj usługi lepiej wybierać małe i średnie firmy. Pozycjonowanie jest żmudnym procesem, który wymaga budowania i realizacji strategii pod kontem każdego klienta. Właśnie to jest głównym powodem dla którego małe i średnie firmy zajmujące się marketingiem internetowych lepiej sobie z nim radzą.
Gdy posiadamy budżet na poziomie 500 – 2 000 złotych na pozycjonowanie lokalne Łódź lepiej przekazać go do mniejszej firmy, dla której będzie to realny zysk – taka firma będzie bardziej starać się o nasze zadowolenie, niż do korporacji w której będziemy jednym z tysiąca klientów.
Podsumowanie – jaką firmę wybrać do pozycjonowania?
Podsumowując decydując się na pozycjonowanie lepiej wybrać małą firmę skupiającą się na regionie jak np. pozycjonowanie stron Łódź, która zaoferuje nam współpracę na uczciwych warunkach.